Training Klantencontact

Je wilt het beste voor je klanten. De beste service, de beste support, het beste advies, de beste zorg. Daarvoor zijn jouw mensen voor 90% verantwoordelijk. In mijn training klantencontact train ik jouw salesmensen, supportmedewerkers, verplegend personeel, adviseurs en installateurs.

Want soms gaat het wel eens mis…
Verkoopkansen blijven liggen, zorg en aandacht schieten te kort, klachten wachten te lang en adviezen sluiten niet aan op wat de klant vraagt. De oorzaken kunnen divers zijn: misschien heb je nog jonge onervaren mensen in dienst, of lopen de tijdsdruk en werkdruk op. De klantenkring breidt zich in korte tijd uit. Mensen raken vastgeroest in gewoontes.

Waarschijnlijk heb je al een salestraining geprobeerd. En heb je al een kringgesprek overwogen waarmee je elkaar heel goed gaat aanvoelen. Waarden en normen zijn nog eens benoemd. Mèt een nieuwe kleurcode voor je medewerkers…?

Wat je ook kunt doen:
Laat je mensen het beleven, met behulp van mij als ervaren acteur en trainer. Want al die situaties waar je mensen beter in moeten worden, kunnen we levensecht simuleren. Zo oefenen je mensen  – maar zonder dat er ongelukken in de praktijk gebeuren. De training is confronterend en veilig. Fouten maken kan en mag, graag zelfs. Het resultaat is een leereffect waar geen enkele  whiteboard-training tegenop kan En je medewerkers hebben het vertrouwen om het geleerde ook echt in de praktijk toe te passen – omdat ze het al een keer gedaan hebben.

Ik train medewerkers bij zowel commerciële als non-commerciële organisaties in beter en effectiever klantcontact. Ik snap waarom medewerkers het idee hebben handen te kort te komen, ongeduldig worden van kritische klanten, of onder de indruk raken van een dominante bestuurder.

Joost weet op een tactvolle, intelligente manier een waardevolle leerervaring voor de deelnemer te creëren.

Natalie Mieras

Door te oefenen en te experimenteren geef ik ze de juiste middelen en leer ze daarmee tot betere en effectieve resultaten te komen.

​Kan ik jou ergens mee helpen?​

Mail of bel me gerust, dan zijn we er zo achter.

Neem vrijblijvend contact op